Een dynamische leeromgeving

Op onze basisschool organiseren we een breed scala aan activiteiten die bijdragen aan een rijke en dynamische leeromgeving voor onze leerlingen. Naast het belangrijkste aspect van ons werk - het bieden van hoogwaardig onderwijs - streven we ernaar om de schooltijd van onze leerlingen onvergetelijk en plezierig te maken door diverse activiteiten aan te bieden.

Een klassieker is onze jaarlijkse kerstmarkt, waar leerlingen, ouders en leraren in een gezellige sfeer samenkomen. Onze leerrijke schoolreizen nemen de leerlingen mee buiten de klas om de wereld om hen heen te ontdekken en nieuwe inzichten op te doen. Sportactiviteiten zorgen ervoor dat de kinderen niet alleen lichamelijk actief zijn, maar ook leren samenwerken en spelenderwijs grenzen verleggen. Het hoogtepunt van het schooljaar is ons sprankelende schoolfeest, waar talenten worden getoond en samenhorigheid wordt gevierd.

Daarnaast organiseren we speciale evenementen zoals grootouderdag, waarop grootouders de kans krijgen om de schoolervaring van hun kleinkinderen van dichtbij mee te maken.

Onze activiteiten zijn niet alleen gericht op plezier en ontspanning, maar ook op het stimuleren van het leerproces. Elke activiteit biedt waardevolle leerervaringen en draagt bij aan de persoonlijke en sociale ontwikkeling van onze leerlingen. Zo zorgen we ervoor dat leren niet stopt aan de deuren van het klaslokaal, maar overal en altijd plaatsvindt.

Onze kerstmarkt

Het paradepaardje van onze ouderraad.  Tijdens deze activiteit worden de magen verwend en krijgt u de kans om sterke banden te smeden met ouders en leerkrachten.  Deze ster valt meestal halverwege december.

Schoolfeest

Een optreden, knotsgekke activiteiten of een eetfestijn?  Het behoort allemaal tot de mogelijkheden, zolang onze kinderen maar stralen!  In 2025 presenteren we u een onvergetelijk optreden!

Schoolreizen

Elk jaar gaan we op zoek naar de ideale schoolreis voor onze leerlingen.  We koppelen de klasleerstof aan een unieke ervaring buitenshuis.  We bereiden onze kinderen voor op een wereld die zich niet enkel binnen de klasmuren afspeelt!