Leerkracht in wording? Leer, ontdek en groei bij ons!

Ben jij op zoek naar een stageplek waar je echt het verschil kunt maken en volop kunt leren? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Onze basisschool biedt een dynamische en inspirerende omgeving waar je als nieuwbakken leerkracht waardevolle ervaringen opdoet en je vaardigheden kunt ontwikkelen.

Wat Kun Je Verwachten?

• Begeleiding en Ondersteuning: Vanaf dag één word je begeleid door een ervaren mentor die je ondersteunt en je helpt het beste uit jezelf te halen.
  • Praktijkervaring: Je krijgt de kans om actief mee te draaien in de klas en verschillende onderwijsmethodes in de praktijk te brengen.
  • Creativiteit en Innovatie: We moedigen je aan om je creativiteit in te zetten en met nieuwe ideeën te komen. Of het nu gaat om lesgeven, activiteiten organiseren of projecten opzetten, jouw inbreng is welkom!

Wat Verwachten Wij van Jou?

• Enthousiasme en Motivatie: Je bent gemotiveerd om te leren en brengt een positieve energie mee naar onze school.
  • Initiatief en Zelfstandigheid: Je durft initiatief te nemen en zelfstandig te werken, maar bent ook niet bang om vragen te stellen en hulp te vragen wanneer nodig.
  • Samenwerking en Flexibiliteit: Je werkt graag samen met collega’s en leerlingen en bent flexibel in het omgaan met verschillende situaties en uitdagingen.

Waarom Kiezen Voor Ons?

• Leerrijke Ervaringen: Je doet praktijkervaring op die je voorbereidt op je toekomstige carrière in het onderwijs.  Onze Smart-werking is uniek in de regio!
  • Professionele Ontwikkeling: Je krijgt de kans om je pedagogische en didactische vaardigheden te ontwikkelen en te verfijnen, in een gloednieuwe school.
  • Positieve en Stimulerende Omgeving: Je komt terecht in een warm en betrokken team dat je verwelkomt en je groei stimuleert.

Heb je interesse om stage te lopen bij ons en deel uit te maken van onze enthousiaste schoolgemeenschap? Neem contact met ons op voor meer informatie! We kijken ernaar uit om samen met jou een leerzame en onvergetelijke tijd tegemoet te gaan.

Welkom bij ons team!

Solliciteer en maak deel uit van ons team!

Ben jij gepassioneerd over onderwijs en op zoek naar een dynamische werkplek waar je impact kunt maken? Dan nodigen wij je uit om bij ons te solliciteren! Wij bieden een inspirerende omgeving waar je jouw talenten kunt inzetten en je professioneel kunt ontwikkelen.

Wat Bieden Wij?

• Een warm en betrokken team
  • Mogelijkheden voor professionele groei
  • Een dynamische werkomgeving met diverse activiteiten

Wat Verwachten Wij?

• Enthousiasme en betrokkenheid
  • Creativiteit en initiatief
  • Teamspirit en flexibiliteit

Wil je meer weten of meteen solliciteren? Neem contact met ons op en stuur je cv meteen mee in bijlage. We kijken ernaar uit om van je te horen en samen te werken aan een leerzame toekomst.

Word jij onze nieuwe collega?